2017. november 23., csütörtök

EUGIC-2017-BUDAPEST

Elkezdődött a Mogyoród és Fót megközelítését szolgáló új M3-as autópálya csomópont, valamint a csomópont és a 2101 jelű út közötti szakasz építése 1,55 kilométer hosszan - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF Zrt.).

A kivitelezéshez kapcsolódóan 4 körforgalmi csomópont épül meg az M3-as autópálya déli és északi oldalán, az M3-as autópálya és a 2101 jelű út közötti szakasz közepén, valamint a záró csomópontban. A közlemény szerint a beruházás részeként az autópálya felett híd, a Mogyoród patak mellékága felett pedig felüljáró épül, valamint 473 méter hosszan felhúznak majd egy zajvédő falat is, amelynek hatására csökken a zajterhelés, javul a környékbeliek életminősége.

Bővebben...

bicikli-utZalaszentgróton és Sármelléken, valamint Kisrécse és Zalasárszeg között összesen közel 14 kilométernyi új kerékpárút épül közel 390 millió forint beruházással - tájékoztatta a Zala Megyei Önkormányzat (ZMÖ) az MTI-t.

A ZMÖ vezetésével létrejött, az érintett településekkel és a Zala Megyei Területfejlesztési Ügynökséggel alkotott konzorciumok a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) keretében valósítják meg a Zala két keréken elnevezésű pályázatok révén a fejlesztéseket.

Bővebben...

kerekparos-alagut-1-wMagyarországon ilyen méretben még soha nem alkalmazott sajtolásos technológiával épült kerékpáros alagút az M1-es autópálya alatt. A forgalom akadályozása nélkül elkészült, rendhagyó beruházást egy bicskei szakmai rendezvényen mutatta be a kivitelező SYCONS Kft.

A Pannónia Szíve program keretében Etyektől Tarjánigépülő kerékpárút Bicske közelében keresztezi az M1-es autópálya kb. 8 m magas töltését. A gyorsforgalmi úton természetesen elképzelhetetlen a szintbeli kereszteződés, a meglévő közúti alagút mérete pedig nem tette lehetővé, hogy a kerékpárosok is azt használják. Ezért önálló kerékpáros alagutat kellett építeni, amelyhez a forgalom zavartalanságának biztosítása érdekében egy nem hagyományos megoldást alkalmazott a kivitelező SYCONS Kft.

Bővebben...

Fejlec-alagut-2016A Magyar Alagútépítő Egyesület 2016-ban ismét megrendezi az ALAGÚT- ÉS MÉLYÉPÍTŐ SZAKMAI NAPJÁT, melyre tisztelettel és szeretettel meghívjuk Önt. A Szakmai napot 2016. november 17-én tartjuk az előző évhez hasonlóan a Benczúr Hotelben (1068 Budapest, Benczúr utca 35.).

Rendezvényünket hagyományosan nevezzük, hiszen a hasonló első rendezvényt a TU-TI Bau Kft. kezdeményezésére már 1994- ben megtartottuk. A korábbi összejövetelekhez hasonlóan idén is szeretnénk a résztvevőknek bemutatni a felszín alatti műszaki létesítmények tervezési, kivitelezési feladatait, azok anyagait. Bízunk benne, hogy folyamatos kapcsolattartás, véleménycsere elősegíti mind a szakma, mind a kollegák szakmai fejlődését.

Bővebben...

20160415 PEL 0594-webAz A-Híd Zrt. Magyarország egyik legnagyobb múltú, magyar tulajdonú mélyépítő vállalata, mely a Híd Csoport zászlóshajójaként a 2008 és 2015 közötti időszakban konzorciumi társaival együtt összesen 354,1 milliárd Ft értékű infrastrukturális beruházást valósított meg. Az A-Híd Zrt. nevéhez fűződik többek között a Szeged és Makó között a Tiszán átívelő Móra Ferenc híd építése és a budapesti Margit híd rekonstrukciója, az M0 autóút autópályává fejlesztése az M6 autópálya és az 51.sz. főút között és ennek keretén belül a soroksári Duna-híd kibővítése, a budapesti 1-es és 3-as villamos vonalak rekonstrukciója és fejlesztése, valamint a Budapesti Központi Szennyvíztisztító Telep kivitelezése. A Híd Csoport 2015 folyamán európai uniós támogatással egy olyan, Közép-Európában egyedülálló technológiai fejlesztést is végrehajtott, amely lehetővé teszi, hogy sokkal hatékonyabban végezhessen vasúti, HÉV és villamos vágányépítési és fenntartási munkálatokat.

Rendkívül sikeres éveket tudhat maga mögött az A-Híd Zrt., mely 2008-as tulajdonosváltásának eredményeként újra 100%-os magyar tulajdonban került. A cégcsoport gazdálkodása a tulajdonosváltás követően folyamatosan sikeres volt. 2009-től napjainkig az árbevétel összesen 231 milliárd forintot tett ki, melyből az adózott eredmény összesen 8,8 milliárd forint volt. A vállalat az elmúlt 7 évben összesen 5,3 milliárd forintnyi adót fizetett be. Uniós források bevonásával, konzorciumi társaival együtt összesen 146 db szerződést kötött 354,1 milliárd Ft értékben, amelyből saját munkája 186,8 milliárd Ft-ot tett ki. Beruházásai java részét hídépítés, autópálya építés, vasútépítés, vízépítés, valamint kommunális infrastruktúra fejlesztés tette ki, melyek nem csak minőségükben, de az alkalmazott technológiák tekintetben is egyedülállóak.

Bővebben...

Eseménynaptár

November 2017
H K Sz Cs P Szo V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Keresés

Banner-MAPASZ-120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

 

 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web