2019. április 24., szerda

 

Az uniós társfinanszírozásban megvalósuló közlekedési infrastruktúrafejlesztések tapasztalatairól egyeztettek a visegrádi és kohéziós országok (V4+7) szakminisztériumainak képviselői 2013. április 25-én, a lengyelországi Wieliczkában. Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár a magyar V4-elnökség tervezett közlekedési programját mutatta be a cseh, lengyel és szlovák társtárcák vezetőinek 2013. április 24-én, Krakkóban.

A V4+7 miniszteri találkozón Völner Pál elmondta: Magyarország az Új Széchenyi Terv Közlekedés Operatív Program mintegy 1800 milliárd forintos keretét több mint 90 százalékban lekötötte. 836 milliárd forintot már ki is fizettek a nyertes pályázóknak. A közlekedési fejlesztések megvalósításában komoly probléma, hogy a projektek előkészítési ideje a kötelező hatásvizsgálatok és engedélyeztetések miatt hosszan elhúzódhat.

Bővebben...

Az 1930-ban épült szerkezet nem felel meg a mai közlekedési igényeknek, ezért a híd átépítése halaszthatatlanná vált. A hídszerkezete egynyílású, felsőpályás, előre gyártott, rácsos vasbeton gerendákból álló szerkezet.

A beruházás megkezdése előtt a munkaterületen található közművezetékek átépítését is el kellett végezni, az ehhez szükséges engedélyek és megállapodások hiánya hátráltatta többek között az építés megkezdését.

Bővebben...

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a 33. sz. főút Heves és Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakasz 11,5 tonnás burkolaterősítési kivitelezési munkáira vonatkozó közbeszerzési felhívást.

A teljes nyomvonalon 37,7 km hosszan történő 11,5 tonnás burkolatmegerősítés során korszerűsítik a tiszafüredi Tisza-hidat, Tiszafüreden belterületi csomópontot építenek. 

Bővebben...

A tervezett út Miskolcot észak-északkelet irányban kerüli meg, folytatódva az M30 autópálya megépült csomópontjából a Miskolc Zsigmondi utca csomópontjáig. Az építési szakaszon az M30 autópálya irányát csomópont nélkül folytatva négy földút csomóponttal, majd egy kétnyílású híddal a Sajó folyón át a szirmabesenyői csomópontba ér, innen majd egy egyenes szakasszal csatlakozik a Zsigmondi útba.

Az új út 2x1 sávon épül meg 5 844 m hosszúságban. A szakasz tartalmaz egy 2x52 m nyílású Sajó-hidat és egy csomópontot autópálya felüljáróval, valamint 4 db földút csatlakozást is. 

Bővebben...

Allu-LiuGong-kicsiÁtadásra került a Magyarországon mindeddig ismeretlen, de a világ számos pontján már évek óta bizonyító talajstabilizációs technológia első hazai képviselője. Az ALLU Finland Oy. által gyártott berendezés részegységeit egy 36 tonnás LiuGong lánctalpas kotrógéphez csatlakoztatva helyezte üzembe a Best Machinery Kft.

A finn-kínai páros a Gradex Mérnöki és Szolgáltató Kft. tulajdonában kezeli majd az ingoványos talajt. A beruházás Európai Uniós támogatás segítségével valósulhatott meg. 

Bővebben...

Eseménynaptár

április 2019
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web