A Baumit Kft. a Magyar Marketing Szövetség által szervezett szakmai megmérettetéseken az Év honlapja és a Marketing Diamond elismeréseket érdemelte ki szakértő és ügyfélbarát megoldásai révén.
Az Év honlapja díjat a Baumit vállalati portálja az ipari weboldalak kategóriában nyerte el. Az egyik legrangosabb hazai online marketingkommunikációs kiírásra kétszáznál több pályázat érkezett idén, melyek közül bizonyult kategóriájában legjobbnak a Baumit weboldala. A zsűri a honlap színes, egyedi megjelenésén és a designján kívül a felhasználói élményt, a releváns és kreatív, egyben az előírásoknak megfelelő tartalmakat értékelte. A tény, hogy immár a harmadik egymást követő évben is sikerült kiérdemelni ezt az elismerést, visszaigazolja a Baumit törekvését, hogy honlapja révén inspirációt nyújtson az energiahatékony, szép és egészséges lakókörnyezet kialakításához, valamint, hogy egyben bemutassa a széles körű termékpalettáját és szolgáltatásait. Továbbá a portálon hasznos szakmai tudástárat is kínál a felhasználóknak és üzleti partnereknek.
A másik díjat a Baumit a Marketing Diamond Awards 2022 kiírásán nyerte el, ahol márkaépítés kategóriában kapta meg az elismerést. Erre a pályázatra 76 cég összesen 223 nevezése érkezett, a zsűriben pedig a kommunikációs ügynökségek és a legnagyobb hazai piaci hirdetők szakemberei foglaltak helyet. Értékelésük szerint a Baumit az elismerést a folyamatosan magas minőségi színvonalnak és az ügyfelek iránti elkötelezettségének köszönheti.
„Nagy megtiszteltetés ez a két díj, mert az elkötelezett szakmai munkánk minőségét és eredményeit igazolják vissza – mondja az elismerések kapcsán Nagymányoki Cintia, a Baumit Kft. marketing vezetője, aki hozzáteszi: Jó példával szeretnénk elöl járni annak kapcsán, hogyan lehet a lehető legjobb termékeket és szolgáltatásokat nyújtani az ügyfeleknek, miközben figyelembe vesszük a környezeti és társadalmi felelősségvállalás fontosságát is.”
Forrás: Baumit