Átadták a Wienerberger kivitelezői programjának fődíját, egy Renault Mastert

691
Potos János, a Wienerberger Zrt. igazgatóságának tagja Farkas Csabával, a fődíj nyertesével.

Átadták a Wienerberger 2021 áprilisában kiírt nyereményjátékának fődíját, egy vadonatúj Renault Master duplakabinos, platós kisteherautót. A játékot a vállalat Porotherm és Tondach termékekre szóló lojalitásprogramjának keretében írták ki, melynek során a szakemberek a munkájuk során jól hasznosítható, minőségi munkaeszközökhöz juthatnak. Az építőanyag-gyártó cég ezen túl számos egyéb módon épít és tart fenn kapcsolatot a termékeit használó szakemberekkel.

A Wienerberger 2021 áprilisában írta ki több éve futó lojalitás programjának nyereményjátékát kivitelezőknek, akik Porotherm téglákat, valamint tetőfedőknek, akik Tondach termékeket építenek be munkájuk során. A játékra az ország számos pontjáról neveztek, a két szakmai célcsoportból összesen több mint ezer szakember vett részt benne. A kivitelezők között negyedévente értékes műszaki cikkeket sorsoltak ki, a főnyereményt, egy Renault Master duplakabinos, platós kisteherautót május 24-én adták át a szerencsés nyertesnek a budakalászi CarNet Triplex Autószalonban.

Az értékes fődíjat Farkas Csaba ceglédi tetőfedő vehette át. A szakember az ünnepélyes átadáson lapunknak elmondta, immár 17 éve dolgozik Tondach termékekkel, melyeket főként családi házak felújítása, építése során használ. „Sokszor maguk az építkezők is ezt a márkát kérik, én pedig mindig ezt ajánlom számukra, mert bízom benne” – fogalmazott Farkas Csaba, és hozzátette: a minősége és a végfelhasználók által adott visszajelzések mellett azért is a Tondach mellett tette le a voksát, mert könnyű és jó dolgozni ezzel a termékkel. A tetőfedő szakember már jóval a nyereményjáték előtt regisztrált a Wienerberger által indított Tondach lojalitásprogramba. „Az információ oda-vissza megy ebben a rendszerben, ami nagyon hasznos dolog. Mi folyamatos szakmai tájékoztatást, tanácsokat kapunk a termékekkel és a beépítésükkel kapcsolatban a cégtől akár személyes, telefonos egyeztetések által, és mi is tudunk visszajelzéseket adni a gyártónak. Fontosnak tartom ezt a fajta együttműködést, azt, hogy ilyen módon foglalkozik a kivitelezőivel a Tondach” – emelte ki Farkas Csaba.

A Wienerberger lojalitásprogramjának fődíját Farkas Csaba ceglédi tetőfedő vehette át

Potos János, a Wienerberger Zrt. igazgatóságának tagja a Magyar Építéstechnikának elmondta, a Tondach lojalitásprogram természetesen nem ér véget ezen játék lezárultával. A lojalitásprogram segítségével egy szakember kézzel fogható és hasznos segítséget kap a munkájához, nem csupán az akár több százezer forint értékű munkaeszközök által, amit a megszerzett pontjaiért kaphat. A kapcsolati rendszerben díjmentes szaktanácsadást nyújtanak akár telefonon, akár elektronikus formában, valamint a sales csapat személyesen is rendszeresen látogatja őket. Mindezeken túl „Hogyan használd?” videókat készít a vállalat, melyben részletesen vezetik le egy-egy termékük használatának folyamatát, ezzel is támogatva a szakembereket a minőségi munkavégzésben. Potos János kiemelte, a Wienerberger stratégiájának középpontjában a vevői elégedettség áll. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy a termékeivel dolgozó szakemberek elégedettek legyenek a termékek minőségével, elérhetőségével, emellett jól informáltak is legyenek azokról.

„Önmagában jó terméket gyártani nem elég. Ha a jó terméket nem jól építik be, akkor az rosszá válhat a végfelhasználó szemében, rontva a brandet. Emiatt a jó termék mellé kiváló képzés és szakembergárda is kell, amire a Wienerberger mindig is nagy hangsúlyt fektetett. Nagyon fontos, hogy folyamatos kapcsolatot tartsunk fenn a hazai kkv-kal, támogassuk őket információval, eszközökkel, hiszen ők építik be, ők használják a termékeink nagy részét.” – fogalmazott Potos János. A Wienerberger igazgatósági tagja hangsúlyozta, piacvezetőként kiemelten fontos számukra a folyamatos termékfejlesztés, innováció. A vállalat nevéhez fűződik  a Porotherm Rapid falazási technológia meghonosítása Magyarországon, valamint a tavalyi évben a BME-ével közösen fejlesztett új tégla, a Porotherm X-therm. Ha az újdonságokat nem oktatják, nem indítanak hozzá ismeretátadó és ösztönző programokat, magától nem fog működni a termék, a technológia, illetve fennáll a veszélye, hogy megfelelő ismeretek hiányában rosszul alkalmazzák azokat.

Kiemelte, a lojalitásprogram mindkét fél számára előnyös. A szakember megkapja a szükséges ismeretet és eszközöket a munkájához. Olyan termékkel dolgozhat, amit ismer, szeret és van hozzá szaktudása, mindez pedig biztonságot jelent a munkájában. Emellett ő is visszajelzést tud adni a termékekről, amit a vállalat hasznosítani tud, hiszen a Wienerberger folyamatosan fejleszti termékeit és szolgáltatásait annak érdekében, hogy megfeleljen az építőipar területén megjelenő kihívásoknak, igényeknek. Ehhez pedig az első kézből kapott információk nagy támogatást adnak. A gyártó számára a program azért fontos és hasznos, mert tudja, hogy a termékét hozzáértő szakember építi be, ezáltal nem rontja annak brandjét.

Emellett az is üzleti értéket jelent ebben a kapcsolati rendszerben, hogy a kivitelező, a tetőfedő kellő ismeretekkel rendelkezik az újdonságokról, hogy azt az építtető számára is tudja ajánlani. „Ha egy építkezésen megkérdezi a szakembertől a beruházó, hogy miből falazzunk, akkor az általunk átadott ismeretek, tudás miatt magabiztosan tud arról tájékoztatást adni, hogy a mai kor vívmánya a csiszolt tégla, ezért tegyünk föl Porotherm Rapid téglát; vagy tetőnél hitelesen tudja ajánlani a legmodernebb Tondach Inspira cserepet, és biztos lehet abban, hogy ezekkel a saját hírnevét is csak erősítheti. Ez pedig biztonságot jelent számára, üzleti értéket számunkra” – fogalmazott Potos János. Rámutatott arra is, hogy mindez természetesen a végfelhasználónak is előny, hiszen a végén ő egy csomagot kap: egy kiváló terméket, kiváló szakember által beépítve, ezáltal hosszú távon lehet egy jó otthona.

Aktív szerepvállalás a szakemberhiány leküzdésében

Potos János lapunknak azt is elmondta, hogy a jól képzett, megfelelő ismeretekkel rendelkező szakemberek biztosítása érdekében és az építőipari munkaerőhiány leküzdésében a meglévő szakemberekkel való kapcsolattartás mellett egyéb programjaik is vannak. Piacvezetőként fontos feladatuknak, küldetésüknek tartják a jó szakembergárda kinevelését. Ennek érdekében például folyamatos képzési programjuk van, részt vesznek az Építőipari Ágazati Készségtanács munkájában, oktatási intézményekben tartanak előadásokat, road-show-kat, hogy a pályaválasztás előtt álló fiatalokat is elérjék. Békéscsabai képző központjukban kivitelezők, tetőfedők, kőművesek, burkolómesterek számára adnak át ismereteket, illetve Ócsán is tartanak képzéseket. „Ez egy strukturális probléma, amin piacvezetőként feladatunknak érezzük segíteni” – hangsúlyozta a cég igazgatóságának a tagja. Potos János hozzátette, nagy öröm, amikor egy hazai kisvállalkozót a minőségi munkához szükséges ismeretek átadása mellett a lojalitásprogramban kapható munkaeszközökkel, vagy ahogyan ma, egy csodás haszongépjárművel támogathatják.

A Wienerberger következő nyereménnyel járó pályázata a Tondach Rangadó, melyben az év legjobb, Tondach kerámia tetőcseréppel készült épületét keresik. A pénzdíjas pályázat következő fordulóját várhatóan még májusában kiírják.