A koronavírus-járvány és az azzal járó korlátozások, szigorú intézkedések alapjaiban változtatták meg a munka világát az elmúlt két évben. Mindez azzal járt, hogy a munkavállalók folyamatos stressznek, állandó bizonytalanságnak voltak kitéve.  A Metrodom lakóingatlan-fejlesztő ezért az irodába visszatérő dolgozói részére többek között pszichológiai tanácsadási programot indított.

Munkaadói oldalról az elsők közt ismerte fel a Metrodom azt, hogy ennek az embert próbáló időszaknak a feldolgozásában segíteni kell az irodába visszatérő dolgozóknak – írja közleményében az lakóingatlan-fejlesztő vállalat. Ennek megfelelően idén munkavállalói támogatói programot indítottak a cégnél, aminek keretében az alkalmazottak pszichológiai, jogi, pénzügyi és táplálkozási tanácsadásra jelentkezhetnek. A dolgozók igényeik, időbeosztásuk szerint vehetnek részt a személyes, az egyéni problémák átbeszélésére, anonim módon lehetőséget adó szakértői konzultációkon.

„A visszajelzések alapján nagyon hasznos kezdeményezésnek tartjuk a négy területet felölelő tanácsadási programunkat, mivel az első három hónapban összesen 15 órányi tanácsadáson vettek részt cégünk munkavállalói. A legtöbben pszichológussal egyeztettek, de a másik három témakör iránt is sokan érdeklődtek. Egész évben elérhető lesz a dolgozóink számára ez a program, amit az egészséggel és az életmóddal kapcsolatos webinárok indításával teszünk még teljesebbé” – mondta el Birszki Tímea, a Metrodom HR igazgatója.

A nagyjából 100 főt foglalkoztató cég szakembere hozzátette, hogy ezeken felüli állandó juttatásként a vállalat dolgozói számára, ahogy eddig, úgy a jövőben is biztosítják a meleg ebédet, az általános magán egészségügyi ellátást, a home office munkavégzést, illetve családbarát munkahelyként akár a hatórás foglalkoztatás lehetőségét is.

Forrás: Metrodom