Dübörög az építőipar, a beruházások hozzák a kívánt fedezetet. A tulajdonosok meg vannak elégedve, de vajon tudják-e, hogy több tízmillió forinttal nagyobb hasznot is kihozhattak volna a projektből? A lemorzsolódó költségeket a tulajdonosok, a vezetők sokszor nem látják, pedig hatalmas összegekről van szó.

Aki aktívan dolgozik egy építőipari projektben, az már megtapasztalta, hogy sokszor óriási káosz alakul ki. A kivitelező vállalkozók bizonytalanok, hogy jó revízióból dolgoznak-e, az építésvezető nem tudja pontosan, hogy az adott pillanatban milyen tervek vannak jóváhagyva, a dokumentumok kezeléséért felelős munkatárs pedig már képtelen nyomon követni, hogy kinek milyen fájlokat küldött el és mikor. Az ehhez hasonló fejetlenség költségek formájában csapódik le: bőven elég, ha csak az egyik nagyobb alvállalkozó rossz revízióból dolgozik 2 hétig, ez akár százmilliós kárt is jelenthet.

EGYSZERŰ ÉS LOGIKUS RENDSZER

A myPlan.cloud szoftvert a fejlesztők elsősorban az építőipari dokumentáció kezelésére találták ki, hogy az előbb említett problémákra megoldást adjanak. A fejlesztő Bit Different Kft. egy magyar tulajdonú építőipari cégből nőtte ki magát, ahol felismerték, hogy szükségük van egy ilyen szoftverre. Mivel nem találtak a piacon megfelelőt, ezért készítettek maguknak egyet, és hamar rájöttek, hogy másnak is hasznos lenne. Ezért a rendszert felhő alapokra helyezték, hogy korlátlanul skálázható legyen, és akár az egész építőipart kiszolgálhassa.

A myPlan.cloud legfőbb előnye, hogy nagyon egyszerűen és logikusan össze lehet rakni a teljes dokumentációt elektronikusan, amin akár laikusok is azonnal kiigazodnak. 14 nyelven kommunikál, és a szoftver egyik legújabb fejlesztése, hogy még a kézzel bevitt szövegeket is azonnal fordítja. Például, ha egy magyar projektvezető készít egy hibajegyet, bejelöli egy alaprajzon a pozícióját, feltölt néhány fotót, mindezt a mobilján a helyszínen, és leírja, hogy „falból kilógó dugalj”, azt a japán megrendelő már úgy fogja látni, hogy „壁コンセント”.

A myPlan.cloud-ban egyetlen feltöltés szükséges, és minden résztvevő (akinek erre jogosultsága van) értesül az új tervekről.

Az értesítő e-mailből egy kattintással azonnal meg is tudja azokat nyitni akármilyen készülékről, legyen az PC, tablet, telefon, akár Windows, Android, iOS rendszerrel.

ELÉGEDETT ÜGYFELEK

A fejlesztők egyik legnagyobb kihívása az volt, hogy az építőipari projekten dolgozó emberek teljes spektrumát lefedjék: elérték ugyanis, hogy az informatika világában kevésbé jártas résztvevők is azonnal kiigazodjanak a myPlan.cloud-ban, külön képzés nélkül. Elmondásuk szerint senki nem igényelt még betanítást: a szoftver mindenkinek azonnal kézre áll, aki használt már számítógépet vagy okostelefont.

Kimagasló eredmény, hogy bár az értékesítés nemrég indult, máris nagy magyar és nemzetközi kivitelező cégek is elkezdték használni. A sikerük titka a kiválóan működő funkciók mellett a többnyelvűség, az egyszerűség, az ügyfélközpontúság, van support, akik örömmel veszik a fejlesztési javaslatokat is. Az „örökre hálásak leszünk” típusú köszönetek mellett árulkodó jel az is, hogy egyetlen ügyfelük sem mondta még le kötetlen idejű szoftver-előfizetését.

– “Nálunk a cégnél már többen is magukénak vallják, hogy ők ajánlották először a myPlan-t” (kivitelező cég projekt menedzsere).

– “Ha nincs a myPlan, már rég felmondtam volna. Nélkületek lehetetlen mind a 200 lakás tervét ennyire jól, egyszerűen, átláthatóan kezelni. Én már nyugodtan alszom.” (generálkivitelező cég társasház-építési projektjének tervkezeléséért felelős munkatársa)

További információért látogasson el a www.myplan.cloud honlapra, vagy írjon e-mailt a sales@myplan.cloud címre.

 

www.myplan.cloud