Minden ablak számít! Erre hívja fel a figyelmet a Deceuninck új fenntarthatósági kampánya

155

Szeretne kényelmesen és egyben fenntarthatóan élni, miközben aktívan hozzájárul egy fenntarthatóbb világhoz és a közösség jóllétéhez? A Deceuninck új, „Minden ablak számít” szlogennel fémjelzett kampánya az ablakok újrahasznosításának és az energiahatékony nyílászárók használatának fontosságára, valamint a vállalat fenntartható termékeire hívja fel a figyelmet.

A vállalat évtizedek óta elkötelezett a fenntarthatóság iránt, szén-dioxid-kibocsátását egyrészt a gyártás optimalizálásával és újrahasznosítással, másrészt energiatakarékos termékek előállításával csökkenti. A Deceuninck ablak- és ajtóprofiljai hozzájárulnak az otthonok és munkahelyek kényelméhez, a harmonikus közösségi élethez és egy fenntarthatóbb bolygóhoz – a kiváló hőszigetelésnek, az alacsonyabb rezsiszámláknak, valamint a kisebb ökológiai lábnyomnak köszönhetően.

A vállalat csatlakozott a Sience Based Targets Initiative (SBTi) kezdeményezéshez, amelynek keretében szigorúan meghatározott célok teljesítése iránt kötelezte el magát a károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében. A profilgyártó 2023 végén véglegesítette a belgiumi Diksmuide-ban található újrahasznosító üzemének ötéves beruházási tervét is, amelynek célja, hogy a 2017-es évi 8000 tonnáról fokozatosan évi 45 000 tonnára növelje újrahasznosítási kapacitását 2024 végéig.

Az újrahasznosított anyagok felhasználása fontos tervezési kritérium a vállalat kutatás-fejlesztési folyamataiban

A standard Elegant termékcsalád ablak- és ajtóprofiljai 15-30 százalék közötti arányban tartalmaznak újrahasznosított anyagokat, egyes tok- és ajtószárny-kombinációknál ez az arány pedig az 55 százalékot is meghaladja. A Phoenix termékvonal esetében az újrahasznosított anyagok aránya 100 százalék.

Környezetvédelmi szempontból több okból is érdemes beruházni az újrahasznosításba, hiszen a régi PVC-ablakok nem kerülnek hulladéklerakókba. Az újrahasznosított anyagok feldolgozása 90 százalékkal kevesebb energiát igényel, és kevesebb szén-dioxid-kibocsátással jár, mint az új anyagok előállítása. A belga gyártó a kampánnyal szélesebb körben szeretné kommunikálni ezeket a szempontokat, és egyúttal példát mutatni a többi iparági szereplőnek.

„A »Minden ablak számít« kampánnyal szeretnénk megmutatni, hogy lehetséges egyszerre kényelmesen és fenntarthatóan élni, ha az ablakokat fenntarthatóan gyártják és optimális hőszigetelési értékkel rendelkeznek. A Deceuninck így különbözteti meg a termékeit a versenytársakéitól. A kampánnyal hatékonyan fel tudjuk hívni a figyelmet a témára, illetve, támogatjuk kereskedő és kivitelező partnereinket” – mondta Búcsi János, a Deceuninck szakembere.

További részletek:
https://everywindowmatters.com

 

Forrás: Deceuninck