Az építőipar jövőjének alakításába kívánja bevonni a Z generációt a KÉSZ Csoport november közepén indított nyereményjátéka. A feladat az egyik legnépszerűbb nyílt világú sandbox videójátékban fenntartható és mindemellett kreatív épületek tervezése. A komoly nyereményeket kínáló virtuális játékot máris több százan kezdték meg, de december 4-ig még van lehetőség csatlakozni és nevezni – tájékoztatott a vállalatcsoport.
A fenntarthatóság, a kreativitás és természetesen az építőipar áll a KÉSZ Csoport fiatal generációt megcélzó nyereményjátékának központjában, amelyben a vállalkozó kedvűek szabadjára engedhetik fantáziájukat a virtuális térben. A digitális építkezéseket két népszerű videós influenszer, Uborcraft és luckeY kíséri figyelemmel. Az elkészült alkotásokat pedig a velük kiegészített szakmai zsűri értékeli majd a játék végeztével – közölte a vállalat.
A játékosok a KÉSZ Csoport Instagram oldalán található leírás segítségével léphetnek be a nyílt világú sandbox videojáték platformon kifejezetten erre a célra létrehozott szerverre, ahol saját kódjukkal ellátott parcellán építkezhetnek. Ebben a típusú videójátékban a játékosok egy blokkokból álló, pixeles, 3D világban találják magukat, melyben különböző nyersanyagok felhasználásával készíthetnek eszközöket, illetve ezek segítségével építhetik meg az általuk megálmodott épületeket, melyeket ráadásul tárgyakkal és grafikával is színesíthetnek.
A játékosok a kreativitásukat bevetve akármilyen épületet létrehozhatnak. Az egyedüli kikötés a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Az elkészült alkotásokat „KÉSZ” táblával megjelölve kell befotózni, majd beküldeni a @keszgroup Instagram oldalára 2022. december 4-ig, ezzel leadva a nevezést.
Értékes nyeremények és szemléletformálás
A versenyzők ötleteit és zöld szemléletét a szervezők értékes díjakkal honorálják: a főnyeremény 500 ezer forint, a második helyezett monitort, a bronzérmes gamer széket kap.
A nyereményjátékkal a KÉSZ Csoport egyik fontos iparági célkitűzésére, a fenntarthatóságra kívánja felhívni a figyelmet, főként a Z és az Y generáció körében.
„Ismét egy rendhagyó kezdeményezéssel szeretnénk az iparágat közelebb hozni a fiatalokhoz. A játék alig egy hete indult el, de máris hatalmas sikert arat: több mint 400 parcellát már lefoglaltak a szerveren, és kész pályaművek is érkeznek folyamatosan. Nagy örömmel tölt el, hogy egy fontos hívószóval ismét sikerült megmozgatnunk a fiatalokat, és a munkáik azt mutatják, hogy már ők is ismerik a környezetbarát építészeti megoldásokat, még akkor is, ha csupán a virtuális térről van szó. Az eredményhirdetés még messze van, várjuk a további jelentkezéseket, a győztes műveket pedig december 9-én mutatjuk be a közönségnek. Azt sem tartjuk kizártnak, hogy a kreatív ötletek a későbbiekben valós épületek tervezőit is inspirálják majd” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A játék részletei a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán érhetőek el: https://www.instagram.com/p/Ck81n9soLis/